forgemotorsport
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forgemotorsport
j ai mis le ressort le plus raide et la faut vraiment que je clanche pour l entendre est ce qu elle vas se placer ou ca vas rester comme ca et si ca reste comme ca ma quetion est est ce qu elle evacue quand meme comme elle le devrait ou c est trop raide???
- Simon's
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Re: forgemotorsport
Simontech a écrit :j ai mis le ressort le plus raide et la faut vraiment que je clanche pour l entendre est ce qu elle vas se placer ou ca vas rester comme ca et si ca reste comme ca ma quetion est est ce qu elle evacue quand meme comme elle le devrait ou c est trop raide???
>I believe the spring that is in the valve is the Yellow spring and is
>rated to about 18-19 psi. Blue should get you to 22 or so and I really
>wouldn’t recommend the red unless you pushing at least 26 Psi. Hope
>that helps.
>
>Regards,
>George Osmun
>Forge Motorsport Inc.
>407-447-4363
>-----Original Message-----
>From: Simon Rainville [mailto:simon@testforce.com]
>Sent: Wednesday, May 12, 2004 8:39 AM
>To: forgeusa@fdn.com
>Subject: RE: New Subaru Valve
>
>Thanks for the info. So the valve is already installed, but I wanted to
>know which spring I must put. Example
>Blue = 250hp +
>red = 270hp +...
>
>Simon Rainville
>Inside Sales
>Testforce Systems Inc.
>Tel: 514-856-0970 ext: 227
>Fax: 514-856-6983
> <mailto:Simon@testforce.com> Simon@testforce.com
>
> <http://www.testforce.com> www.testforce.com
>
>-----Original Message-----
>From: George Osmun / Forge Motorsport [mailto:forgeusa@fdn.com]
>Sent: Wednesday, May 12, 2004 8:11 AM
>To: simon@testforce.com
>Subject: New Subaru Valve
>
>Simon
>Thank you for your E-mail. We apologize for any confusion. The Forge
>Valve is designed to be a direct replacement for the OEM valve witch is
>located on the front of the intercooler offset slightly to the left.
>Removal of the OEM valve is very simple and can be accomplished by
>removing the 2 bolts on either side of the flange. Installation of our
>valve is just the opposite of the removal of the OEM valve. The
>installation shouldn’t take more than maybe 20 min or so. Adjustment
>at this time should not be necessary as the installed spring in the
>valve is designed to operate within a broad range. If you have any
>further questions, please feel free to contact us.
>
>Regards,
>George Osmun
>Director Sales & Marketing
>
> <http://www.forgemotorsport.com/> www.forgemotorsport.com Phone –
>407-447-5363
>Fax - 407-447-5361
>***In order to expedite your request please include previous
>correspondences in all replies***
>
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C'est rare que le monde se fassent mal quant leurs moteur explosent.tech a écrit :fuck j ai mis le rougeest ce dangereux?
Tu devrais survivre...
Pas ton moteur si t'as rien d'autre comme modif !

edit: Serieusement. J'ai entendu parler de throttle deformer par trops de pression dans l'admission quant on ferme les gaz. Le boiseau pourrais alors rester coince a WOT...
Dernière modification par Kolia le mar. août 17, 2004 11:52 am, modifié 1 fois.
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