Résidus de carbon sur mag.

Que dois-je savoir pour mieux freiner ...

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jefars
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Re: Résidus de carbon sur mag.

Message par jefars »

Kolia a écrit :Sabler = enlever le depot de pads pour avoir une surface propre.

Resurfacer = enlever une épaisseur du disque pour avoir une surface droite.
THX grand chef, merci de cette rectification sur le jargon de l'automobile ! :wink:
impreza 99 wrx sti version3 Type RA = SOLD
Forester 2001 = SOLD, impreza 95 WRX = SOLD, impreza Wagon 04 = SOLD
proJet : [ 22B STi SUBARU IMPREZA ] = SOLD , FR-S = SOLD
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Louch
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Re: Résidus de carbon sur mag.

Message par Louch »

-Johnny- a écrit :I have mini rotors in the front, drums at the rear, and very little power under the hood..
to be quick (atleast try..), I brake late, and I brake HARD! :twisted:
i will need a BBK for next season.
No need for a real BBK, just install a 99-00 Sir full brake kit on your Race car with good racing pads. (Maybe that's the BBK you're talking about) Also don't forget: you might be underpowered, but you're also driving a very light car! (around 2500 pounds w/driver)
Ford Fiesta SE 2014
Honda Accord Sport 2013
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